Noin 95% tilauksista toimitamme 24h sisällä tilauksesta arkipäivisin. Mikäli tilaus viivästyy tai tuotetta ei jostain syystä pystytäkkään toimittamaan, pyrimme olemaan yhteydessä mahdollisimman pian. Nouto matkahuollosta on monesti noudettavissa jo 12-24h sisällä tilauksesta Oulun eteläpuolella. Oulun pohjoispuolelle paketit kulkevat pääosin 48h tai 72h.
Mikäli sinulla on kysymyksiä tilauksestasi tai haluat muuttaa siinä jotain, ole yhteydessä info@treeline.fi tai 0400450255
Treeline Outdoors / Camp 4 Oy
Y-Tunnus: 2779536-8
TILAAMINEN
Tilauksen voit jättää mieluiten verkkokaupan tilauslomakkeella. Verkkokaupasta suoraan tilaamalla myös kaikki tilauksen toimittamiseen tarvittavat tiedot tulevat todennäköisimmin oikein. Siirrä haluamasi tuote ostoskoriin, siirry ostoskori –sivulle , täytä pyydetyt yhteystietosi lomakkeelle, valitse tilauksen toimitustapa sekä maksutapa ja hyväksy tilaus.
Mikäli tilauksen tekeminen verkkokaupasta ei jostain syystä onnistu voit ottaa meihin yhteyttä myös sähköpostitse tai puhelimitse asiakaspalvelun palveluaikoina.
Tilauksen tekemistä varten tarvitset sähköpostiosoitteen sillä toimitamme tilausvahvistuksen, mahdolliset maksutiedot sekä tilauksen toimitusvahvistuksen ja mahdollisen lähetyksen seurantanumeron sinulle sähköpostitse.
Verkkokauppa lähettää tilauksen tekemisen jälkeen sinulle automaattisesti tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Mikäli huomaat tiedoissa korjattavaa ota meihin yhteyttä sähköpostitse välittömästi vastaamalla kyseiseen viestiin! Muista säilyttää viestiketju lähettäessäsi viestiä.
TOIMITUSAIKA
Varastossa olevat tuotteet toimitamme pääsääntöisesti samana tai seuraavana arkipäivänä kun olemme saaneet tilauksen maksusuorituksen. Mikäli tilaus sisältää sekä varastossa olevia tuotteita että tilaustuotteita joilla on lyhyt toimitusaika (1-3 päivää), toimitetaan tilaus tällöin pääsääntöisesti sitten kun kaikki tuotteet ovat varastossa.
Tilaustuotteiden toimitusaika vaihtelee tuotekohtaisesti. Lisätietoja tilaustuotteen toimitusajasta löydät joko tuotteen tiedoista tai tiedustelemalla tarkemmin asiakaspalvelustamme. Tilaustuotteet toimitetaan heti kun saamme tilattua tuotetta varastoon. Tilisiirtona, Paytrailin kautta verkkomaksuna tai Luottokunnan kautta korttimaksuna maksettujen tilausten tilaustuotteita ei tilata toimittajilta ennen kuin tilauksen maksusuoritus on saapunut.
Laskutilaukset toimitetaan pääsääntöisesti vasta sitten kun kaikki tilauksessa olevat tuotteet löytyvät varastosta. Laskutilausta ei voi jakaa useampaan lähetykseen. Mikäli haluat tilata sekä varastotuotteita että tilaustuotteita laskulla, tee näistä tuotteista erilliset tilaukset. Huomioithan erilliset ehdot laskulla tilaamiseen!
TOIMITUSTAVAT
Tilaus toimitetaan pääsääntöisesti asiakkaan valitseman toimitustavan mukaisesti. Pidätämme oikeuden vaihtaa valittua toimitustapaa tilanteen niin vaatiessa. Joissakin tapauksissa voimme joutua vaihtamaan valittua toimitustapaa esimerkiksi tilatun tuotteen suuren koon tai painon vuoksi.
Toimitamme tilauksia vain manner-Suomeen.
Nouto Matkahuollon toimipisteestä
Tuotteet toimitetaan asiakkaan valitseman tilaustavan mukaisesti pakettina joko asiakkaan valitsemaan Matkahuollon toimipisteeseen (K-marketit, Salet, Alepat, tai muut Matkahuollon toimipisteet) tai alle 3cm paksut ja pienet tuotteet kirjeenä suoraan asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen. Asiakas näkee tilauksen yhteydessä häntä lähimpänä olevat Matkahuollon toimipisteet, joista hän voi valita mieleisensä. Paketti tulee noutaa noutopisteestä ilmoitettujen noutoaikojen puitteissa. Mahdollisista säilytysmaksuista vastaa lähetyksen vastaanottaja mikäli lähetystä ei noudeta ajoissa. Mahdollisesta uudesta postituksesta veloitamme normaalin toimitusmaksun. Matkahuollon kautta ei voi tilata bussiennakolla (Matkahuollon postiennakko).
Nouto
Asiakas voi noutaa tilaamansa tuotteet Kangasalta aukioloaikojen puitteissa osoitteesta: Hanuri-Topin tie 35, 36200 Kangasala. Aukioloajat löydät verkkokaupan yhteystiedoista. Ilmoitamme sähköpostitse kun tilaus on noudettavissa.
Valitessasi tilauksellesi toimitustavaksi noudon on maksuvaihtoehtoina etukäteen verkkomaksu Paytrail Oyj:n (ent. Suomen Verkkomaksut Oyj) kautta, luottokorttimaksu tai tilisiirto ennakkomaksu, tai korttimaksu noudon yhteydessä. Korttimaksuna noudon yhteydessä hyväksymme tavalliset pankkikortit (debitkortit), Mastercard, Visa ja Visa Electron kortit.
TOIMITUSKULUT
Tilauksen toimituskulut ovat kiinteät riippuen toimitustavasta.
Joihinkin suurikokoisiin tai hankalasti pakattaviin tuotteisiin tulee tuotteesta riippuen 5-20 euron toimituskululisä. Tämä on yleensä mainittu tuotetiedoissa. Mikäli maininta puuttuu, näkyy toimituskululisä ostoskorissa toimituskulujen loppusummassa. Esimerkiksi Crashpad on tällainen tuote.
MAKSUTAVAT
Verkkopankki (Paytrail)
Asiakkaalla tulee olla käytössään verkkopankkitunnukset. Maksutapahtuma veloitetaan suoraan asiakkaan tililtä verkkopankkiympäristössä. Tilaaminen ja maksaminen tapahtuvat turvallisesti suojatussa yhteydessä. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (y-tunnus 2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle.
Korttimaksu (Paytrail)
Korttimaksua varten tarvitset voimassa olevan suomalaisen maksulaitoksen myöntämän Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- tai Debit MasterCard kortin. Maksukortin tiedot eivät välity tai tallennu verkkokauppaamme missään vaiheessa. Verkkokaupassamme ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa ja Mastercard SecureCode -todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan. Todentaminen vaatii verkkopankkitunnuksia.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Collector lasku ja osamaksu (Paytrail)
Collector tarjoaa Paytrail maksuvalinnan alta löytyvän lasku / osamaksu -maksutavan. Palvelun hinta 2,95€.
Tavaran toimittamisen jälkeen saat laskun seuraavan kuun lopussa. Riippuen ajankohdasta saat siis 30 - 60 pv korotonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit joko maksaa laskun tai voit muuttaa laskun osamaksuksi (laskun mukana tulee ohjeet).
Valitsemalla Collector Bank Lasku/Osamaksun kassalla, päätät itse kuinka paljon maksat minäkin kuukautena. Kuukausierän vähimmäismäärä on ilmoitettu laskulla. Voit myös milloin tahansa maksaa koko jäljellä olevan summan kerralla pois.
Tutustu tarkemmin Collectoriin.
Tilisiirto
Tilauksen voi myös maksaa ennakkoon perinteisesti laskussa olevalla viitenumerolla. Maksussa on ehdottomasti käytettävä annettua viitenumeroa sille varatussa viitenumero –kentässä, jotta maksusuoritus ohjautuu oikealle tilaukselle verkkokauppajärjestelmässämme. Ilman viitenumeroa tai viitenumero virheellisesti viestikenttään syötettynä maksutapahtuma ei kohdistu järjestelmäämme millekään tilaukselle, joten tilausta ei voida toimittaa normaalien toimitusaikojen puitteissa. Virheellisesti suoritettuja viitteettömiä maksuja tarkistetaan kerran kuukaudessa.
Tilaus toimitetaan heti, kun viitemaksusuoritus näkyy tilillämme kokonaisuudessaan. Mikäli laskua ei ole maksettu eräpäivään mennessä, peruuntuu tilaus automaattisesti. Tuotteita pidetään varattuna 3 päivää tilauksesta joten maksuaikaa on 3 päivää. Tilimme on Osuuspankissa, joten muista pankeista kuin Osuuspankista maksettaessa huomioithan mahdollisen 1-3 päivän pankkiviiveen.
Postiennakko
Emme tällä hetkellä toimita tuotteita ollenkaan postiennakolla.
Noudettaessa tilauksen maksuvaihtoehtoina on etukäteen verkkopankkimaksu Paytrail Oyj:n (ent. Suomen Verkkomaksut Oyj) kautta, luottokorttimaksu tai ennakkomaksu, tai korttimaksu noudon yhteydessä yleisimmillä maksukorteilla.
Tilauksen maksaminen jälkikäteen laskulla on maksuvaihtoehtona ainoastaan Suomessa toimiville vakavaraisille osakeyhtiöille sekä kouluille ja valtion virastoille. Laskutilauksiin lisätään aina 5,00 euron maksutapalisä toimituskuluihin. Tämä on laskettu jo valmiiksi toimituskuluihin ostoskorisivulla. Tarkistamme osakeyhtiöiltä luottoluokituksen joka perustuu virallisiin tilinpäätöstietoihin. Mikäli tilinpäätöstietoja ei jostain syystä löydy tai hyväksyttävää luottoluokitusta ei saada ei tilausta toimiteta laskua vastaan (esimerkiksi uudet yritykset joiden ensimmäinen tilikausi ei ole vielä päättynyt tai tilinpäätöstietoja ei ole toimitettu viranomaisille).
Käytämme laskutuksessa pääsääntöisesti verkkolaskutusta. Ilmoittamalla verkkolaskutustiedot tilauksen yhteydessä tilaus laskutetaan verkkolaskuna. Tarvittavia tietoja ovat vastaanottajan verkkolaskuosoite (ovt-tunnus), y-tunnus, verkkolaskujen välittäjäoperaattori ja välittäjän tunnus. Mikäli verkkolaskutus ei ole mahdollista niin lasku toimitetaan pdf-tiedostona tilauksen yhteydessä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Emme toimita laskuja kirjepostitse.
Yksityishenkilö, toiminimi, yksityinen elinkeinoharjoittaja, avoin yhtiö tai kommandiittiyhtiö ei voi tilata laskua vastaan vaan tällaiset tilaukset peruuntuvat automaattisesti. Maksuvaihtoehtoina on verkkomaksu, luottokorttimaksu tai tilisiirto.
Maksuaika 7 päivää netto.
Kuluttajasuojan oikeudet eivät luonnollisesti koske yritysmyyntiä. Meistä johtumattomasta kaupan purusta tai tuotteen palautuksesta perimme meille mahdollisesti aiheutuneet kohtuulliset kustannukset (sopimusoikeus). Normaalisti tällaisia kustannuksia ovat esimerkiksi tilauksen toimituskulut. Yritysmyynnin ollessa kyseessä palautukset tulee hoitaa aina palauttajan omalla kustannuksella.
TILAUKSEN PERUUTTAMINEN
Tilauksen peruuttaminen on mahdollista jos sitä ei ole vielä toimitettu. Nopeimmin voit peruuttaa tilauksen vastaamalla tilausvahvistussähköpostiin ja ilmoittamalla tilauksen peruutuksesta. Muista säilyttää viestiketju vastatessasi tilausvahvistukseen. Mikäli maksusuoritus on maksettu verkkomaksuna Paytrail Oyj:n kautta tai ennakkomaksuna tilisiirrolla ilmoita peruutusviestissä myös tilinumerosi maksun palautusta varten. Luottokorttimaksussa palautamme jo veloitetun summan takaisin samalle maksukortille jolla maksu on alun perin maksettu. Peruutusilmoituksen voit tehdä myös puhelimitse asiakaspalvelun palveluaikoina.
Mikäli tilaus on jo lähetetty, lähetys tulee palauttaa asiakaspalautusohjeiden mukaisesti.