Toimitus 24h

Noin 95% tilauksista toimitamme 24h sisällä tilauksesta arkipäivisin. Mikäli toimitus jostain syystä venyy yli 48h, olemme yhteydessä viivästymisen syystä. Nouto postista tai matkahuollosta on monesti noudettavissa jo 12-24h sisällä tilauksesta Oulun eteläpuolella. Oulun pohjoispuolelle paketit kulkevat pääosin 48h tai 72h.

Mikäli sinulla on kysymyksiä tilauksestasi tai haluat muuttaa siinä jotain, ole yhteydessä info@treeline.fi tai 0400450255

 TILAAMINEN

Tilauksen voit jättää mieluiten verkkokaupan tilauslomakkeella. Verkkokaupasta suoraan tilaamalla myös kaikki tilauksen toimittamiseen tarvittavat tiedot tulevat todennäköisimmin oikein. Siirrä haluamasi tuote ostoskoriin, siirry ostoskori –sivulle , täytä pyydetyt yhteystietosi lomakkeelle, valitse tilauksen toimitustapa sekä maksutapa ja hyväksy tilaus.
Mikäli tilauksen tekeminen verkkokaupasta ei jostain syystä onnistu voit ottaa meihin yhteyttä myös sähköpostitse tai puhelimitse asiakaspalvelun palveluaikoina.
Tilauksen tekemistä varten tarvitset sähköpostiosoitteen sillä toimitamme tilausvahvistuksen, mahdolliset maksutiedot sekä tilauksen toimitusvahvistuksen ja mahdollisen lähetyksen seurantanumeron sinulle sähköpostitse.
Verkkokauppa lähettää tilauksen tekemisen jälkeen sinulle automaattisesti tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Mikäli huomaat tiedoissa korjattavaa ota meihin yhteyttä sähköpostitse välittömästi vastaamalla kyseiseen viestiin! Muista säilyttää viestiketju lähettäessäsi viestiä.

TOIMITUSAIKA

Varastossa olevat tuotteet toimitamme pääsääntöisesti samana tai seuraavana arkipäivänä kun olemme saaneet tilauksen maksusuorituksen. Mikäli tilaus sisältää sekä varastossa olevia tuotteita että tilaustuotteita joilla on lyhyt toimitusaika (1-3 päivää), toimitetaan tilaus tällöin pääsääntöisesti sitten kun kaikki tuotteet ovat varastossa.
Tilaustuotteiden toimitusaika vaihtelee tuotekohtaisesti. Lisätietoja tilaustuotteen toimitusajasta löydät joko tuotteen tiedoista tai tiedustelemalla tarkemmin asiakaspalvelustamme. Tilaustuotteet toimitetaan heti kun saamme tilattua tuotetta varastoon. Tilisiirtona, Paytrailin kautta verkkomaksuna tai Luottokunnan kautta korttimaksuna maksettujen tilausten tilaustuotteita ei tilata toimittajilta ennen kuin tilauksen maksusuoritus on saapunut.
Laskutilaukset toimitetaan pääsääntöisesti vasta sitten kun kaikki tilauksessa olevat tuotteet löytyvät varastosta. Laskutilausta ei voi jakaa useampaan lähetykseen. Mikäli haluat tilata sekä varastotuotteita että tilaustuotteita laskulla, tee näistä tuotteista erilliset tilaukset. Huomioithan erilliset ehdot laskulla tilaamiseen!

TOIMITUSTAVAT

Tilaus toimitetaan pääsääntöisesti asiakkaan valitseman toimitustavan mukaisesti. Pidätämme oikeuden vaihtaa valittua toimitustapaa tilanteen niin vaatiessa. Joissakin tapauksissa voimme joutua vaihtamaan valittua toimitustapaa esimerkiksi tilatun tuotteen suuren koon tai painon vuoksi.
Toimitamme tilauksia vain manner-Suomeen.

Nouto postista
Tuotteet toimitetaan asiakkaan valitseman tilaustavan mukaisesti pakettina joko lähimpään postiin noudettavaksi tai alle 3cm paksut ja pienet tuotteet kirjeenä suoraan asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen. Postiennakko maksutavalla tilatut tilaukset toimitetaan lähimpään postiin lunastettavaksi. Paketti tulee noutaa postista saapumisviikon tai sitä seuraavan kahden täyden kalenteriviikon aikana. Mikäli asiakas ei nouda lähetystä määräajan puitteissa postista, palautuu lähetys meille. Mahdollisesta uudesta postituksesta veloitamme normaalin toimitusmaksun. Noutamaton postiennakkolähetys on este tuleville postiennakkotilauksille.

Nouto SmartPost -pakettiautomaatista
Tuotteet toimitetaan asiakkaan valitseman tilaustavan mukaisesti pakettina joko asiakkaan valitsemaan Itellan Smartpost pakettiautomaattiin tai alle 3cm paksut ja pienet tuotteet kirjeenä suoraan asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen (pois lukien litium akut ja paristot jotka toimitetaan aina pakettina). Postiennakko maksutavalla tilatut tilaukset toimitetaan asiakkaan valitsemaan Itellan Smartpost pakettiautomaattiin lunastettavaksi. Paketti tulee noutaa automaatista viikon kuluessa paketin saapumisesta automaattiin. Mikäli asiakas ei nouda lähetystä määräajan puitteissa, palautuu lähetys meille. Mahdollisesta uudesta postituksesta veloitamme normaalin toimitusmaksun. Noutamaton postiennakkolähetys on este tuleville postiennakkotilauksille.

Postin jakopaketti
Tuotteet toimitetaan asiakkaan valitseman tilaustavan mukaisesti postin jakopakettina suoraan asiakkaan ilmoittamaan käyntiosoitteeseen. Lähetys toimitetaan vastaanottajalle arkipäivisin ja suuremmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen klo. 21 asti. Muilla alueilla lähetykset jaetaan perille klo. 14 mennessä. Paketin jakaja ottaa yhteyttä puhelimitse sopiakseen toimitusajankohdasta. Mikäli vastaanottajaa ei kahden soittoyrityksen jälkeen tavoiteta, lähetetään hänelle soittopyyntökortti toimitusajankohdan sopimiseksi. Tästä syystä puhelinnumeron ilmoittaminen yhteystietojen yhteydessä on pakollinen tieto. Palveluun kuuluu yksi toimituskerta. Mikäli lähetystä ei jostain syystä voida jakaa sovittuna aikana, asiakas on vastuussa uuden toimituskerran aiheuttamista kustannuksista.

Nouto Matkahuollon toimipisteestä
Tuotteet toimitetaan asiakkaan valitseman tilaustavan mukaisesti pakettina joko asiakkaan valitsemaan Matkahuollon toimipisteeseen (Siwat, Valintatalot, Salet, Alepat, Matkahuollon toimipisteet) tai alle 3cm paksut ja pienet tuotteet kirjeenä suoraan asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen. Asiakas näkee tilauksen yhteydessä häntä lähimpänä olevat Matkahuollon toimipisteet, joista hän voi valita mieleisensä. Paketti tulee noutaa noutopisteestä ilmoitettujen noutoaikojen puitteissa. Mahdollisista säilytysmaksuista vastaa lähetyksen vastaanottaja mikäli lähetystä ei noudeta ajoissa. Mahdollisesta uudesta postituksesta veloitamme normaalin toimitusmaksun. Matkahuollon kautta ei voi tilata bussiennakolla (Matkahuollon postiennakko).

Nouto
Asiakas voi noutaa tilaamansa tuotteet Kangasalta aukioloaikojen puitteissa osoitteesta: Hanuri-Topin tie 35, 36200 Kangasala. Aukioloajat löydät verkkokaupan yhteystiedoista. Ilmoitamme sähköpostitse kun tilaus on noudettavissa.

Valitessasi tilauksellesi toimitustavaksi noudon on maksuvaihtoehtoina etukäteen verkkomaksu Paytrail Oyj:n (ent. Suomen Verkkomaksut Oyj) kautta, luottokorttimaksu tai tilisiirto ennakkomaksu, tai korttimaksu noudon yhteydessä. Korttimaksuna noudon yhteydessä hyväksymme tavalliset pankkikortit (debitkortit), Mastercard, Visa ja Visa Electron kortit.

TOIMITUSKULUT

Tilauksen toimituskulut ovat kiinteät riippuen toimitustavasta. Postiennakko ja lasku maksutapoihin lisätään kiinteiden toimituskulujen lisäksi maksutapalisä.
Nouto postista: 5,90 euroa. Tilaus toimitetaan tuotteista riippuen joko kirjeenä suoraan asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen tai postipakettina lähimpään postin toimipisteeseen (Itella Economy 16)
Nouto Smartpost -pakettiautomaatista: 5,90 euroa. Tilaus toimitetaan tuotteista riippuen joko kirjeenä suoraan asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen tai postipakettina asiakkaan valitsemaan Smartpost -pakettiautomaattiin (Itella Smartpost)
Postin jakopaketti: 19,90 euroa. Tilaus toimitetaan suoraan asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen (Itella Express Flex 21)
Matkahuollon Lähellä -paketti: 6,90 euroa. Tilaus toimitetaan tuotteista riippuen joko kirjeenä suoraan asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen tai Matkahuollon Lähellä pakettina asiakkaan valitsemaan matkahuollon toimipisteeseen. (Matkahuolto Lähellä paketti)
Matkahuolto jakopaketti: 19,90 euroa. Tilaus toimitetaan suoraan asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen (Matkahuolto Jakopaketti)
Itellan postiennakkotilauksiin lisätään 5,00 euron maksutapalisä. Tämä on laskettu jo valmiiksi toimituskuluihin ostoskorisivulla. Matkahuollon kautta ei voi tilata postiennakolla (bussiennakolla).
Laskutilauksiin lisätään 5,00 euron maksutapalisä. Tämä on laskettu jo valmiiksi toimituskuluihin ostoskorisivulla.
Joihinkin suurikokoisiin tai hankalasti pakattaviin tuotteisiin tulee tuotteesta riippuen 5-20 euron toimituskululisä. Tämä on yleensä mainittu tuotetiedoissa. Mikäli maininta puuttuu, näkyy toimituskululisä ostoskorissa toimituskulujen loppusummassa. Esimerkiksi Crashpad on tällainen tuote.
Toimitamme tilauksia vain Suomeen.

MAKSUTAVAT

Verkkopankki (Paytrail)
Asiakkaalla tulee olla käytössään verkkopankkitunnukset. Maksutapahtuma veloitetaan suoraan asiakkaan tililtä verkkopankkiympäristössä. Tilaaminen ja maksaminen tapahtuvat turvallisesti suojatussa yhteydessä. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (y-tunnus 2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle.

Korttimaksu (Paytrail)
Korttimaksua varten tarvitset voimassa olevan suomalaisen maksulaitoksen myöntämän Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- tai Debit MasterCard kortin. Maksukortin tiedot eivät välity tai tallennu verkkokauppaamme missään vaiheessa. Verkkokaupassamme ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa ja Mastercard SecureCode -todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan. Todentaminen vaatii verkkopankkitunnuksia.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Collector lasku ja osamaksu (Paytrail)

Collector tarjoaa Paytrail maksuvalinnan alta löytyvän lasku / osamaksu -maksutavan. Palvelun hinta 2,95€.

Tavaran toimittamisen jälkeen saat laskun seuraavan kuun lopussa. Riippuen ajankohdasta saat siis 30 - 60 pv korotonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit joko maksaa laskun tai voit muuttaa laskun osamaksuksi (laskun mukana tulee ohjeet).
Valitsemalla Collector Bank Lasku/Osamaksun kassalla, päätät itse kuinka paljon maksat minäkin kuukautena. Kuukausierän vähimmäismäärä on ilmoitettu laskulla. Voit myös milloin tahansa maksaa koko jäljellä olevan summan kerralla pois.

Tutustu tarkemmin Collectoriin.

Tilisiirto

Tilauksen voi myös maksaa ennakkoon perinteisesti laskussa olevalla viitenumerolla. Maksussa on ehdottomasti käytettävä annettua viitenumeroa sille varatussa viitenumero –kentässä, jotta maksusuoritus ohjautuu oikealle tilaukselle verkkokauppajärjestelmässämme. Ilman viitenumeroa tai viitenumero virheellisesti viestikenttään syötettynä maksutapahtuma ei kohdistu järjestelmäämme millekään tilaukselle, joten tilausta ei voida toimittaa normaalien toimitusaikojen puitteissa. Virheellisesti suoritettuja viitteettömiä maksuja tarkistetaan kerran kuukaudessa.
Tilaus toimitetaan heti, kun viitemaksusuoritus näkyy tilillämme kokonaisuudessaan. Mikäli laskua ei ole maksettu eräpäivään mennessä, peruuntuu tilaus automaattisesti. Tuotteita pidetään varattuna 3 päivää tilauksesta joten maksuaikaa on 3 päivää. Tilimme on Osuuspankissa, joten muista pankeista kuin Osuuspankista maksettaessa huomioithan mahdollisen 1-3 päivän pankkiviiveen.

Postiennakko
Tilaus voidaan toimittaa Itellan kautta myös postiennakolla, jolloin tilaus postitetaan normaalien toimitusaikojen puitteissa lähimpään postitoimipaikkaan lunastettavaksi. Tilaus maksetaan joko postiin tai Smartpost pakettiautomaattiin lähetystä noudettaessa. Postiennakkotilaukseen lisätään aina maksutapalisä 5,00 euroa toimituskuluihin. Tämä on laskettu jo valmiiksi toimituskuluihin ostoskorisivulla.
Korttimaksu noudettaessa

Noudettaessa tilauksen maksuvaihtoehtoina on etukäteen verkkopankkimaksu Paytrail Oyj:n (ent. Suomen Verkkomaksut Oyj) kautta, luottokorttimaksu tai ennakkomaksu, tai korttimaksu noudon yhteydessä yleisimmillä maksukorteilla.

Tilauksen maksaminen jälkikäteen laskulla on maksuvaihtoehtona ainoastaan Suomessa toimiville vakavaraisille osakeyhtiöille sekä kouluille ja valtion virastoille. Laskutilauksiin lisätään aina 5,00 euron maksutapalisä toimituskuluihin. Tämä on laskettu jo valmiiksi toimituskuluihin ostoskorisivulla. Tarkistamme osakeyhtiöiltä luottoluokituksen joka perustuu virallisiin tilinpäätöstietoihin. Mikäli tilinpäätöstietoja ei jostain syystä löydy tai hyväksyttävää luottoluokitusta ei saada ei tilausta toimiteta laskua vastaan (esimerkiksi uudet yritykset joiden ensimmäinen tilikausi ei ole vielä päättynyt tai tilinpäätöstietoja ei ole toimitettu viranomaisille).
Käytämme laskutuksessa pääsääntöisesti verkkolaskutusta. Ilmoittamalla verkkolaskutustiedot tilauksen yhteydessä tilaus laskutetaan verkkolaskuna. Tarvittavia tietoja ovat vastaanottajan verkkolaskuosoite (ovt-tunnus), y-tunnus, verkkolaskujen välittäjäoperaattori ja välittäjän tunnus. Mikäli verkkolaskutus ei ole mahdollista niin lasku toimitetaan pdf-tiedostona tilauksen yhteydessä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Emme toimita laskuja kirjepostitse.

Yksityishenkilö, toiminimi, yksityinen elinkeinoharjoittaja, avoin yhtiö tai kommandiittiyhtiö ei voi tilata laskua vastaan vaan tällaiset tilaukset peruuntuvat automaattisesti. Maksuvaihtoehtoina on verkkomaksu, luottokorttimaksu tai tilisiirto.
Maksuaika 7 päivää netto.
Kuluttajasuojan oikeudet eivät luonnollisesti koske yritysmyyntiä. Meistä johtumattomasta kaupan purusta tai tuotteen palautuksesta perimme meille mahdollisesti aiheutuneet kohtuulliset kustannukset (sopimusoikeus). Normaalisti tällaisia kustannuksia ovat esimerkiksi tilauksen toimituskulut. Yritysmyynnin ollessa kyseessä palautukset tulee hoitaa aina palauttajan omalla kustannuksella.

TILAUKSEN PERUUTTAMINEN

Tilauksen peruuttaminen on mahdollista jos sitä ei ole vielä toimitettu. Nopeimmin voit peruuttaa tilauksen vastaamalla tilausvahvistussähköpostiin ja ilmoittamalla tilauksen peruutuksesta. Muista säilyttää viestiketju vastatessasi tilausvahvistukseen. Mikäli maksusuoritus on maksettu verkkomaksuna Paytrail Oyj:n kautta tai ennakkomaksuna tilisiirrolla ilmoita peruutusviestissä myös tilinumerosi maksun palautusta varten. Luottokorttimaksussa palautamme jo veloitetun summan takaisin samalle maksukortille jolla maksu on alun perin maksettu. Peruutusilmoituksen voit tehdä myös puhelimitse asiakaspalvelun palveluaikoina.
Mikäli tilaus on jo lähetetty, lähetys tulee palauttaa asiakaspalautusohjeiden mukaisesti.

Tilaa uutiskirjeemme

Liity mukaan seikkailuihin ja saat loppuvuoden tilauksistasi -10% alennuksen