Takuu ja Reklamaatiot

Ostitko meiltä tuotteen missä on valmistusvirhe?

Iso osa Treelinen valikoimissa olevista tuotteista on on korjattavissa osittain tai kokonaan, ja pyrimme aina ensisijaisesti korjaamaan tuotteen / vaihtamaan siihen osan mikäli tuotteessa havaitaan selkeä valmistusvirhe.

Miten homma toimii:

  1. Ota meihin yhteyttä sähköpostilla, puhelimella tai tule näyttämään tuotetta myymälään. Mikäli olet yhteydessä sähköpostilla, laita mukaan kuva virheestä, sekä kuva tuotetietolapusta (Se lappu missä on kokotiedot ja pesuohjeet) sekä ostotiedot (kuitti tai tilausnumero).
  2. Lähetä tuote meille (katso tästä palautusohjeet), tai tuo tuote meille.
  3. Virheen tunnistuksen jälkeen tuote yleensä lähtee maahantuojan tai valmistajan osoittamaan korjauspaikkaan. Mikäli virhe on sellainen minkä esimerkiksi suutari pystyy korjaamaan, tai me pystymme korjaamaan, koitetaan virhe hoitaa kuntoon paikanpäällä.
  4. Maahantuoja / valmista tekee arvion voiko tuotteen korjata ja sen jälkeen se korjataan ja se palautuu meidän kautta asiakkaalle, tai sitten tuote vaihdetaan uuteen tai hyvitetään. Ensisijaisesti kuitenkin koitamme aina saada alkuperäisen tuotteen toimintakuntoon ilman että se vaikuttaa tuotteen toiminnallisuuteen tai ulkonäköön.
  5. Tuote palautuu Treelineen josta se voidaan joko noutaa tai lähetämme sen takaisin omistajalleen.

Tuotteiden takuu on yleisesti 1 vuosi, riippuen valmistajasta. Tämänkin jälkeen osa valmistajista korjaa / korjauttaa tuotteita tai heiltä löytyy helposti varaosa jolla tuote saadaan korjattua. Suosittelemme aina konsultoimaan Treelinen henkilökuntaa mahdollisissa korjausasioissa. Mikäli emme suoraan osaa vastata, selvitämme mahdollisuuden korjaamiseen.

Huomaathan että takuu ei kata normaalia kulumaa. Mikäli tuotteessa on normaalia kulumaa, on se mahdollisuus silti korjata meidän kauttamme. Esimerkkinä vaelluskenkien uudelleen pohjaaminen tai siteiden vaihtaminen suksiin.

Jos varaosille tulee tarvetta ja haluat korjata vanhoja luottopelejäsi, voit kysellä meiltä varaosia osoitteesta: info(a)treeline.fi

Mitä tuotteelle tapahtuu jos se hyvitetään?

Mikäli tuote on käyttämätön ja se päädytään vaihtamaan, on tuotteella luultavasti silti paljon elinikää vielä jäljellä. Riippuen mikä osa tuotteesta on vahingoittunut, voidaan tuote luultavasti käyttää edelleen esimerkiksi testikäytössä, Treelinen henkilökunnan tai maahantuojan käytössä. Mikäli tuote on korjauskelvoton, pyritään tuotteesta hyödyntämään osia parhaamme mukaan varaosina muissa tuotteissa. Vuositasolta meiltä lähtee kierrätykseen hyvin vähäinen määrä tuotteita. Kokonaisista tuotteista puhutaan aivan yksittäisistä kappaleista mitä ei pystytä hyödyntämään muilla tavoin.